On menty liian pitkälle sanoo kettu. Jos aika menee tekniikan kanssa ihmettelyyn niin kaikki ei ole kohdallaan. Eilen, ihan yks kaks kannettava teki tepposen. Ei suostunut millään menemään nettiin. Istu ja pala. Ihan itsekseen päätti yhteistyön. Mistä tämä tällainen tekniikka oikein on? Ihan fiksuja eivät keksijät ole, jos tuollaisia härveleitä käsistään päästävät. Monissa laitteissa riittäsi vain kaksi nappulaa. On ja off. Nyt on käynyt niin, että pieneen tilaan yritetään ahtaa kaiken maailman turhuudet ja yksi vaikuttaa toiseen, toinen kolmanteen ja siinä sitä ollaan. Riittää siinä neuvonnassa asiakkaita. Sinnekään ei pääse ilman päivän epistolaa. Jos haluat sitä paina yksi, jos haluat tuota paina kaksi. Sitten oikein kohotetaan kunnolla asikkaan verenpainetta neuvomalla menemään nettisivulle. Hyvät hyssykät sanoo kettu. Sinne nettisivulle ei pääse, kun nettiyhteys ei toimi.

Miksi me suostumme pompotteluun? Miksi me emme osaa vaatia hyvää palvelua. Nyt lama ja luulisi jokaisen firman pitävän asiakkaistaan kiinni. Nyt on asiakkaan markkinat. Ei muuta kuin kaikki ulos koloistaan vaatimaan hyvää palvelua. Kuka aloittaisi.

Asiakaspalvelusta ketulle tulee mieleen suomalainen taksi. Kuka teistä on nähnyt, kun kuski tulee ulos avaamaan oven asiakkaalle? Kyllä se vaan on niin, että harvassa taitaa huomaavaiset taksikuskit olla. On kyllä poikkeuksia. Kun kettuperhe lähtee lentoasemalle niin ei ole epäilystäkään etteikö taksiksi oteta lentokettätaksia vai mitä ne nyt nimeltään onkaan. On poikkeuksetta kohteliasta sakkia. Mistä se johtuu, että tolppataksien takamus painaa niin paljon ettei pääse ovea aukaisemaan. Ehkpä syynä on epidemia. Laiskuussellainen.

Keväistä päivää ja

Tsemppiä kaikille!